클라우드 기반 모바일 근태관리 솔루션
Timecube는 전문 서비스에 특화된 클라우드 플랫폼으로 스마트 근태관리 단말기와 Timecube의 인사관리 시스템을 결합해 완벽하게 기업경영 클라우드 플랫폼입니다. Timecube를 통해 사용자는 기업의 근태, 인사 관리, 협업 업무 등 다양한 문제를 해결하고 신속하게 관리할 수 있습니다.
모바일 출석
ZKTeco TIMECUBE 근태관리 앱은 직원들이 출석을 기록할 수 있는 모바일 근태 관리 소프트웨어를 제공하도록 설계되었습니다. 사용자가 모바일로 필요한 언제 어디서든 모바일 앱을 이용하여 출근 및 퇴근 체크를 할 수 있습니다.
근태 기록을 위한 모바일 출퇴근 체크
직원은 모바일 앱을 열어 출/퇴근 터치만하면 체크가 가능합니다.
빠른 요청 & 승인
직원은 복잡하고 시간이 많이 소요되는 절차 없이 모바일로 빠르고 정확하게 휴가나 현장업무를 신청할 수 있습니다.
직원 (신청은 관리자에게 맡김)
TIMECUBE APP에서는 직원들이 버튼을 클릭하기만 하면 휴가를 신청할 수 있습니다.
관리 (신청 승인 및 반려)
관리자는 직원들의 휴가를 승인 및 반려를 앱에서 관리할 수 있습니다.
현장 작업 - GPS
현장 출근 시 앱 GPS를 통해 위치 확인과 사진 촬영으로 정확도를 높이고, 손쉽게 현장 출/퇴근 관리를 할 수 있습니다.
GPS - 관리자에게 보고
모바일 앱을 사용하여 직원들의 위치를 정확하게 파악할 수 있습니다.
GPS - 승인 & 반려
현장 직원들은 TimeCube 앱을 통해 현장에서 휴가 신청이 가능하며, 관리자 또한 승인/반려할 수 있습니다.
현장 작업 - 사진 캡쳐
TIMECUBE를 사용하여 현장 직원들은 이미지 캡쳐하여 관리자에게 보고하고, 직원의 위치를 확인한 관리자는 승인/반려를 선택하게 됩니다.
Personnel Management
Timecube is able to manage, review, and edit personnel’s basic information, position information, contact, and academic background etc.; it is convenient for managing sta_s to easily make use of personnel’s information and save the manpower for manual review of print materials.
Attendance Analytic
To save time and manpower, Timecube offers one-click analysis of staffs’ attendance including different shifts, shift groups, overtime duties and o_-duty shifts etc. exceptions.
Shift Management
Timecube supports multiple timeslots classified by colors; it is able to divide a shift into 5 timeslots and 10 free points which provides higher flexibility; Each shift’s setting can be customized specifically; Timecube supports fixed overtime duty shift timeslot.
Zone Management
With Timecube’s zone attendance management function, management staffs are enabled to sit in the headquarter, and easily but effectively real-time manage all attendance of all branches to save manpower and time.
Employee Personal Check
Users can view their annual leave and sick leave in leave balance via the TIMECUBE APP.
Unlimited Log-In
The quantity of areas and the number of personnel in an area are not limited, which enable Timecube to perfectly achieve the inter-area personnel management.
Easy Installation
TIMECUBE offers a costly, convenient while high-quality informatized management tool, which is non-implemented and is very easy to use time attendance that does not require any external server, and users just simply install the Android and iPhone APP, you never need to install or manage a license server when you use our cloud service.
>> Download the PDF here: https://gofile.me/6y1Wf/lfVzECaMo